Růžový Slon
Intimita.
Vstřícnost.
Odbornost.
Vizuální identita, Art direkce - Mirek Mito
Grafický design - David Hejret
Brand strategie – Karel Novotný
UX strategie – Jan Kvasnička
Web design - Patrik Madaras
Růžový Slon není jen tak ledajaký sexshop. Klade důraz na kvalitu nabízených produktů, pomoc s jejich výběrem a (u)spokojený zákazník je pro ně vždy na prvním místě!
Jednička na trhu s erotickými pomůckami = výzva jako hrom!
Poptávka po rebrandingu vznikla na základě několika potřeb. Jelikož firma neustále roste, bylo pro ni klíčové nastavit jednotný vizuální styl, se kterým se bude snadno pracovat a bude perfektně rozpoznatelný mezi konkurencí. Doteď se značka prezentovala hlavně skrze svého maskota, kterému však chyběl jistý background - cokoliv, co by ho mohlo zastoupit.
Vytvořili jsme tak kolem samotného maskota vizuální systém, který zvládne velmi dobře fungovat s ním i bez něj. Faceliftovali jsme logo, které je nyní připraveno ve svých mutacích na mezinárodní expanzi a ve spolupráci s dalšími členy týmu prošel proměnou i samotný eshop.
Nejedná se však jen o nový vizuální styl. Značka jako taková prošla kompletním rebrandingem a neskutečně nás bavilo být jeho součástí.